Det er rart at være to par – for der er godt nok mange store tanker, der skal tænkes, når man arrangerer et bryllup.

Iaften har vi været ude og forhandle med stedet. Helt at skrive hvor det er, venter jeg lige med til forhandlingerne endelig er på plads.

Men hvor er det dejligt at sidde omkring bordet og nyde hinandens selskab – og grine og hygge – imens vi arrangerer og ordner. Og på en eller anden magisk vis, er ingen indtil videre blevet uenige. Vi er alle enige om slages gang. Det virker også som om det, der er vigtigt for den ene, er ligegyldtigt for den anden – og dermed er enhver diskussion meget hurtigt overstået – for den, for hvem det betyder noget, får mest at skulle sige.

Hermed en lille liste over de ting, der er drømt om.. Hvis vi nu mangler et eller andet MEGET vigtigt, så håber jeg naturligvis at mine kære læserer gør mig opmærksom på det 😉

* Vielsen: Kirken
* Reception for det ene par (Ikke os)
* Transport fra kirke.
* Fotograf
* Selve festen inkl. bryllupskage.
* Band

Alle ovenstående ting har vi "styr" på. Limoen er bestilet (og sådan en er stor, når man er 8 mennesker) Fotografen og selve festen ligger vi i forhandlinger med. Receptionslokalet er ok – og kirken er bestilt.

*Tøj
*Ringe
*Blomster (Brudebuket mv)

 

Det er så det, de næste 6 måneder skal gå med 🙂

 

 

/ Bryllup - Jan og Pernille, Venner

7 Replies

  1. Toastmaster, brudepiger/svende, hvad med talerække nu I er to par? Evt begrænsninger på indslag, som regel tager middagen syv lange og syv brede fordi alt for mange syntes de vil komme med et indslag og det kan næsten kun blive værrer med to par, husk god tid til at finde en kjole, og en eller to du kan stole på til at hjælpe dig. Det er en rigtig dejlig process at planlægge bryllup -god fornøjelse. Knus Carina

  2. Lige nu lugter det lidt af, at vi begrænser taler og indslag til et absolut minimum.. Netop for at undgå at min kusine fra Jylland, skal høre om Mikkel – en mand hun ikke kender – s barndom og tid i slagerbutikken. Men vi har ikke fundet den perfekte løsning til netop den – for vi vil jo også gerne have talerne! 🙂 Mange hilsner Pernille

  3. Hvis ikke I allerede har booket et band, så vil jeg gerne have lov at foreslå disse herrer http://www.festerkester.dk. De er utroligt festlige og kan spille sådan cirka h´vad som helst I måtte have lyst til. Rigtig god fornøjelse med planlægningen og lad nu ikke nerver (eller familiemedlemmer) tage glæden fra jer 😉

  4. Måske skulle I også lige begynde at overveje invitationer, bordkort og sådan…. invitationerne er jo ligesom startskuddet og hvis de skal trykkes skal de jo snart på banen. – ellers skal der bestilles fra creativcompany snart – håndproduktion tager om muligt endnu længere tid :o)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *